czwartek, 2 lutego 2012

Facebook

Witam,
właśnie coś namieszałam na facebook. Mam nadzieję, że utworzyłam odnośnik do swojego bloga z moimi pracami. Ja wiekowa osoba i tak myślę, że radzę sobie trochę nieźle w tej nowej technologii telekomunikacyjnej. Ale co tam. Trzeba coś próbować, żeby się nauczyć. Jeżeli coś zrobiłam nie tak, to będę wdzięczna za pomoc i z góry przepraszam. Było to niezamierzone i nie celowe.
Mam rozwinięte struktury poznawcze. Dowiedziałam się tego dopiero, kiedy rozpoczęłam studia na DSW we Wrocławiu, kierunek Edukacja Artystyczna. W przeszłości edukowałam moje dzieci. Wtedy nie byłam świadoma, że to jest naprawdę fascynujące. Ta informacja to tylko do wiadomości tych osób, które mnie nie znają, a podobają się moje prace. Zresztą według starego przysłowia "człowiek uczy się przez całe życia". Trzymam się tej maksymy, ponieważ jest to mój czas. Lepiej późno, niż wcale.
Pozdrawiam wszystkich serdecznie w te mroźne dni. A na osłodę wpuszczam coś ............., żeby ocieplić naszą aurę. Na drugim zdjęciu jest stare, spalone drzewo w parku popowickim. Co widać w środku?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz